Att vänta


Igår: Jobbintervju nr 2. Två konkurrenter kvar.

Idag: Väntan. Väntan. Väntan. Väntan.

Varför ringer de aldrig? Har de tappat bort mitt nummer? Är det fel på min telefon? Eller deras? Antagligen deras, eftersom de inte heller har ringt mina referenser än.
Jag blir ju skitnervös! Vill verkligen ha det här jobbet.
De sa att det skulle gå väldigt snabbt nu, eftersom det är lite bråttom för deras del. Så vad väntar de på?
Jag är ju här!

Nynnar: "Jag vill kasta något tungt genom ett fönster..."

Jag längtar till stugan när jag ser bilderna Mia, när ska vi åka dit igen? Maj e ju fint....

I morgon: Sätta sprätt på min tragiskt tunna lön, i sällskap med Mor. Hoppas jag får en lite mindre tragisk lön snart.

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0