It has happened - twice...

... att jag har lyckats logga in på den här bloggen utan o försöka minst tre gånger! Skulle ju kunna tro att jag är på väg att bli IT-tekniker.

Ja, ett försök att vara djup kom igår, men de blir liksom inte så bra, då det ändå bara slutar i ett virrvarr och ironins fantastiska kraft tar över.
Go with the flow kan va det bästa, kanske nästan ungefär hela tiden. Så det är vad jag gör nu, goar med flowen. U go girl!! (peppar mig själv med lite pompoms o hejaramsor, skippar spagatet då jag helst vill kunna gå på en vecka).

Vem är Natalie som hoppas att du får en bra dag?? Jag hoppas oxå de! Dessutom hoppas jag att Natalie oxå får en bra dag o att alla slutar kriga. Amen.

Tjitjing!!! Såg en goding på gymet igår!! Kanske faktiskt första riktigt mumsiga pojk jag sett där. Då jag (skäll inte på mej Fia) inte var mitt allra läckraste jag, utan hade inge smink, banderoll över skitigt hår, rosa sportbh under rött linne o dessutom förmodligen doftade mer eller mindre svett redan innan träningen så gjorde jag mitt bästa att trycka mig mot samtliga väggar, hålla händerna för ögonen och malande mumla; "jag är osynlig, jag är osynlig"
Jag tror det funkade.

Om vi, som du säger bortser från att stenen smälter i mitten av jorden, så kan det vara en utav dina intelligentaste funderingar på länge. Jojofenomen. Närapå lika intelligent som:
"varför heter disktrasa disktrasa? Man diskar ju inte med den"

Vad bra du rimmar Fia. Ehh...

Nu tillbaka till juridiken, JJJJJAAAAAOOOOÄÄÄÄÄÄÄFAN


Puss gos!

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0