Sällan jag skäms...

Inte mycket till aktivt användande här sista decenniet... kan ju tro att fia gick o trilla av pinn efter sin nedbrytning, kan informera om att så vart inte fallet utan fia ler igen o är den sarkastiska prinsessan som alltid....

... har dock ett problem med fia...

behövs en parantes innan jag kommer till själva problemet
(jag gillar fia jätte mycket. Precis som hon är)

... något hjärnsläpp måste hon ju fått då hon har en bestämd uppfattning om att som tärnor på hennes bröllop jag o Jonna ska ha på oss... håll i er nu, kors i taket o skutt till månen...

SVARTA BALLONGKLÄNNINGAR!!!!

Vad f*n hände me pastellfärgad vacker balklänning!!!!!????

(Jag gillar fia jätte mycket. precis som hon är)

Annars skulle ju ingen vara lyckligare än jag om det fanns 30 timmar på dygnet, har lite svårt o hinna med de mesta, målet är att ta 58,5 p de här halvåret, skulle ju bara utifrån det kunna tro att jag har mer eller mindre dödslängtan.

BESTÄLLT MOTORCYKEL!!
Ja!!!! Beställde en Ducati Monster -09 i måndags, mattsvart o kommer till Sverige i maj, lyckan är total, gåsiga huden knottrar o tårar rinner. JJJJJAAAA!!!!

Många roliga helger senaste: Mc-mässa, dansmara i ö-vik, sälen med ozzitjejerna (missed u fia), R.E.A- show med brorsan (Ola Rhamfors eller vad han heter (Micki i Rederiet) är galet rolig!!), alla danspojkar här från gävle, gbg, hudik o sunsvall o det vart Golden Hits. O sist men galet inte minst: FIA o MELVIN va här!!
Över en helg o Melvin är ju den grymmaste killen!!! "De ä jollit här" De är jollit här" sprang han joddlande runt. O ingen blir ju varmare i hjärtat än jag när han fortfarande tjatar om att "åka mija".
Dessutom är han en fena på o sjunga lilla katt, trots mammas något irriterade röst; Men Melvin, du sjunger ju inte!!! Melvin svarar: Nä (smart unge)
Även sarkasmen har han ärvt av mor sin då han gärna härmar (gör parodi på) farbröder som strosar med händerna bakom ryggen. Hahahahaha, min idol!!!
Hmm.. om min idol är under tre år, vad säger det om mig som människa...

För övrigt haft grymmaste helgen då danspojkarna var här. Danskväll i fredags. ta med sin vattenflaska, fem ombyten o stuffa till dansband en hel kväll. Kan det vara roligt??? JAAA!!! Fyra timmars träning, ingen bakfylla, skratt o bus o de bästa av allt; jag komer ihåg allt morgonen efter o slipper ångesten.
På lördan Golden Hits som sagt, show o klapp. Gott o umgås med dansare, inte ett dugg rädda för närhet, alla klappar på alla (utan att man vill liggas). Sen 23 dansare skakandes på schlagergolvet, hahaha, underbart!!!

Nä, tänker på det fortfarande, svarta ballongklänningar...

Just de, sällan jag skäms är ju rubriken, men skämdes gjorde jag igår. Brukar inte tycka saker är pinsamt numera, kan ju vara för att jag håller mig nykter mer nu än på fiamiatiden. Men i alla fall. Fick ett mess från Katta (gammal klasskompis) på morgonen att hon hittat roliga sms-signaler på en hemsida. Jaha, tyckte jag och bad att hon skule skicka adressen till sidan. Jag åker till skolan, sätter mig på föreläsning, luren burrar till i fickan och jag ser att jag fått mess av Katta. Diskret som jag är fipplar jag fram telefonen under bänken för att se vad hon har skrivet. Öppnar meddelandet... o då SKRIKER telefonen:
- DU KAN DRA ÅT HELVETE!!!!!
Knäpptyst i hela klassrummet.
Föreläsaren som står två meter framför mig vänder sig mot mig och säger:
- Ursäkta?
Fortfarande knäpptyst i hela klassrummet. Mia mumlar:
- Förlåt. Jag ber om ursäkt.
Mia tänker:
- Fan
Mia vill:
- Sjunka genom jorden
Mia tyckte:
- att någon i alla fall kunde skrattat eller att hon åtminstone kunde kommit på någon klatchig kommentar som förklaring.
Mia kände:
 - Pinsamt...
Mia ringer till Katta på rasten. 
Katta skrattar så hon gråter.
Hmm... kul. 

Fia jag har inte de minsta mess i mitt liv, undrar varför, har nog aldrig levt utan nåt mess på mansfronten när jag varit singel. Vad betyder det? Redo för allvar? Vuxen? Blä!!! Hmm. Skit.

Fia säger att man kan ragga på gymmet. Tycker det är konstigt. Vem är snygg på gymmet. Egentligen? Tar ju i så svetten rinner o jag nästan spricker eller så... Ska jag då hinna blinka med ena ögat och le... ??? 

Nu pluggar jag juridik, så kanske ska återgå till det en stund.

Puss o hej!

(har fortfarande inte glömt att östersjötorsken är ett viktigt projekt)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0