Tur att NÅGON sitter på alla svar här.

Hej vännen och alla andra som läser.

Nu fick jag, hör och häpna, lite dåligt samvete över mitt dryga svar när Mia för en gångs skull hade skrivit något lite djupt. Så därför tänkte jag gottgöra genom att dela med mig av alla svar. (Som ni vet så sitter jag faktiskt på alla svar på alla frågor som någonsin har funnits i världen.)

Så jag börjar med din första fråga Mia:
"Men om jag bara ska se snygg ut o inte jobba på gymet, hur ska jag då motivera att det plufsar i bikinin till sommaren trots alla timmar spenderade på ovan nämna plats??"

Herregud människa, du får väl välja dina tillfällen. Hunkar = Se snygg ut. Inga hunkar = Träna.
Dessutom måste väl du prioritera som alla andra, man kan inte både ha kakan och äta  den. Att det plufsar lite i bikinin i sommar är priset du får betala om du vill ragga upp en going på gymet. Det spelar ju förövrigt ingen roll om det plufsar i sommar, för då har du ju redan din gymhunk om du bara följer planen.

 Fler frågor:

Vilken seriefigur är du mest lik? Jag kan inte välja en! Jag är lika jävlig som Kalle i "Kalle och Hobby", lika smart som uppfinnarjocke, och lika snygg som Betty Boop. Dessutom är jag lika häftig som Fantomen.
Hur många pingisbollar får det plats i globben? Det beror på om det är fullsatt eller inte.
Om du skulle spela ett luftinstrument, vilket skulle det vara? Luftgitarr, eftersom jag är så jävla tondöv.

Finns det någon mer som har en bra fråga till mig?


Jag har annars en väldigt intressant fråga som du kan grunna på Mia.

Du vet hur det funkar med tyngdlagen och kroppars attraktion till varandra?

Om man släpper en sten så faller den till marken eftersom Jorden är en mycket större kropp och därför drar den lilla stenen till sig. Samma sak gäller oavsett var på jorden man står.

Men tänk dig att vi borrar ett hål tvärs igenom jorden, och släpper ner en sten där. Vart tar den vägen (om vi bortser ifrån att den antagligen kommer smälta samman när den passerar jordens mitt)?

Jo, den accelererar fram till jordens mittpunkt, sen fortsätter den naturligtvis förbi mittpunkt ut mot andra änden, men då måste den ju bromsas av den motsatta accelerationen, eftersom dragningskraften måste vara mot jordens mitt? Så när den kommer till utgångshålet, har den då bromsat in så mycket att den vänder igen? Om så är fallet, kommer den då att fortsätta pendla mellan de två hålen i all evighet?


Sug på den du!


Här kommer ett nytt rim:


Först var det sol, sen blev det snö

jag sitter på jobbet och är slö

och käkar godis ur en lingonburk

i lucka 43 står det en turk

Magen börjar kännas svullen

Nu måste jag ringa till tullen.


image10

Tjohej.  /Fia

Ps. Rad 4 och 6  i rimmet är jobbrelaterade, sk nödrim. Bara så du vet.


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en bra dag! :)

2008-03-18 @ 10:25:57
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Fia

Tack tack, detsamma.

2008-03-18 @ 11:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0